Potek
Delavnico kombiniramo z ogledom kulturne dediščine Stare Fužine in/ali predstavitvijo TNP in ogledu razstave v centru. Čas in potek prilagodimo številu učencev in času, ki ga imamo na razpolago.
Vsebine se navezujejo na naravoslovje in tehniko, družbo, geografijo, zgodovino in biologijo. Aktivnosti so prilagojene starosti otrok.
Dejavnost poteka ob primernem potoku v TNP ali v okolici šole.
Učencem pokažemo, kako se nabira vzorce drobnih vodnih živali v tekoči vodi. Sami naberejo živalce, ki si jih potem ogledajo pod lupo. S pomočjo določevalnih ključev ugotavljajo, katere živali so našli.
Razložimo, da so nekatere vrste bolj občutljive na vodno onesnaženje kot druge. S pomočjo preproste tabele z indikatorskimi vrstami sami ugotovijo, kakšna je kvaliteta vode, v kateri so nabrali vzorce.
Vsebine se navezujejo na naravoslovje in tehnika, naravoslovje, biologijo.