Povezanost, iz življenja divjega petelina

Povezanost, iz življenja divjega petelina

  • učilnica ali drug primeren prostor v šoli
  • vse šolsko leto
  • 1 - 2  šolski uri
  • 1. do 5. razred, predšolski (4 leta in več)

 

Potek dejavnosti

  • S pomočjo kamišibaja, namiznega gledališča, povemo zgodbo o divjem petelinu. Ob njej učenci spoznajo različne živali in rastline, predvsem kako so povezane z življenjem divjega petelina. Pogovorimo se tudi o tem, kaj na Pokljuki delamo ljudje in kako naj se obnašamo, da ne bomo motili živali, ki tam živijo.
  • V drugem delu učenci izdelujejo vsak svojega divjega petelina iz papirja.

Delavnica se navezuje na učne načrte pri predmetih Spoznavanje okolja ter Naravoslovje in tehnika.

Dekorativni element
Dekorativni element

Cilji

Učenci spoznajo:

  • gorsko planoto Pokljuko, življenjska okolja na njej ter značilne vrste rastlin in živali, ki tam živijo,
  • povezanost med različnimi živimi bitji,
  • redke in ogrožene vrste območja, med njimi podrobneje divjega petelina,
  • kako se ljudje obnašamo v zavarovanem območju in kako skrbimo za ohranjanje narave v vsakodnevnem življenju.