- učilnica ali drug primeren prostor v šoli
- vse šolsko leto
- 1 - 2 šolski uri
- 1. do 5. razred, predšolski (4 leta in več)
Potek dejavnosti
- S pomočjo kamišibaja, namiznega gledališča, povemo zgodbo o divjem petelinu. Ob njej učenci spoznajo različne živali in rastline, predvsem kako so povezane z življenjem divjega petelina. Pogovorimo se tudi o tem, kaj na Pokljuki delamo ljudje in kako naj se obnašamo, da ne bomo motili živali, ki tam živijo.
- V drugem delu učenci izdelujejo vsak svojega divjega petelina iz papirja.
Delavnica se navezuje na učne načrte pri predmetih Spoznavanje okolja ter Naravoslovje in tehnika.


Cilji
Učenci spoznajo:
- gorsko planoto Pokljuko, življenjska okolja na njej ter značilne vrste rastlin in živali, ki tam živijo,
- povezanost med različnimi živimi bitji,
- redke in ogrožene vrste območja, med njimi podrobneje divjega petelina,
- kako se ljudje obnašamo v zavarovanem območju in kako skrbimo za ohranjanje narave v vsakodnevnem življenju.