Vsebine se navezujejo na predmet spoznavanje okolja.
Igre v gozdu:
Spoznavanje organizmov:
Za igro izberemo primeren kraj z večjimi drevesi in dobro dostopnostjo – ne pregosto zaraščeno in na ravnem ali vsaj le malo nagnjenem terenu.
Po 20 minutah učence zberemo in se pogovorimo, katera drevesa so spoznali in jim povemo, katere vrste so.
Če aktivnost poteka v bližini kraja, kjer so učenci doma, jih lahko povabimo, naj svoje drevo spremljajo, kako se bo spreminjalo skozi leto.
Navežemo, da smo prišli na obisk v gozd, kjer živijo številna bitja se zato obnašamo v gozdu kot obiskovalci.
3. razed
Vsaki skupini razložimo, katere živalce so našli. V pomoč so preprosti ključi s slikami. Učenci poiščejo podobnosti in razlike ter opazujejo njihovo obliko in gibanje.. Po končanem delu jih vrnejo tja, kjer so jih dobili. Razložimo jim pomen teh drobnih živalic za življenje gozda.
4. in 5. razred
Učenci poskusijo sami ugotoviti, katere drobne živali so našli. Pozorni so na gibanje posameznih živali in razmislijo, zakaj se tako premikajo.
Razložimo pomen razkrojevalcev v gozdu.
7. razred
Učenci sami poimenujejo najdene živali s pomočjo preprostih ključev.
S pomočjo učnega lista ugotavljajo, v katero sistematsko skupino spadajo in kako se prehranjujejo. Predstavijo jih tudi ostalim skupinam. Skupaj se pogovorimo o njihovem načinu življenja. Razložimo pomen posameznih živalskih skupin za življenje gozda.